Wa偶ny komunikat!
W zwi膮zku z zagro偶eniem epidemicznym na terenie kraju, maj膮c na uwadze bezpiecze艅stwo Pa艅stwa oraz naszych pracownik贸w wprowadzamy pewne ograniczenia pracy Biura Obs艂ugi Klienta.
Wizyty w BOK tylko po wcze艣niejszym um贸wieniu telefonicznym lub emailowym. Jednocze艣nie prosimy o ograniczenie ich聽jedynie do spraw koniecznych i pilnych.

Zach臋camy Pa艅stwa do korzystania z elektronicznego Biura Obs艂ugi Klienta I-BOK, kt贸re umo偶liwia m. in:
- sprawdzenie salda konta,
- sprawdzenie indywidualnego rachunku bankowego,
- przegl膮danie faktur,
- przegl膮danie dokument贸w,
- kontakt z serwisem technicznym (helpdesk).
P艂atno艣ci za us艂ugi prosimy realizowa膰 za pomoc膮 bankowo艣ci internetowej.

Obs艂uga telefoniczna pozostaje bez zmian w godzinach pracy biura (od poniedzia艂ku do czwartku w godz. 8:00-18:00, w聽pi膮tek聽8:00-16:00).

Zach臋camy do kontaktu telefonicznego w celu zawierania um贸w w formie zdalnej/elektronicznej.

Pozostajemy do dyspozycji telefonicznie 17 8500599 lub emailowo聽Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczy膰, konieczne jest w艂膮czenie w przegl膮darce obs艂ugi JavaScript..

Zmiana adresu Biura Obs艂ugi Klienta

Nowy adres Biura Obs艂ugi Klienta RES.PL to ul. Al. Majora Wac艂awa Kopisto 8B/505, Rzesz贸w (budynek Apartament贸w Zamkowych). Telefony pozostaj膮 bez zmian: +48 17 85 00 599, fax: +48 17 85 00 598