Ważny komunikat!
 
W związku z zagrożeniem epidemicznym na terenie kraju, mając na uwadze bezpieczeństwo Państwa oraz naszych pracowników wprowadzamy pewne ograniczenia pracy Biura Obsługi Klienta w dniach 16-29.03.2020 r.
 
Wizyty w BOK tylko po wcześniejszym umówieniu telefonicznym lub emailowym. Jednocześnie prosimy o ograniczenie ich jedynie do spraw koniecznych i pilnych.

Zachęcamy Państwa do korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta I-BOK, które umożliwia m. in:
- sprawdzenie salda konta,
- sprawdzenie indywidualnego rachunku bankowego,
- przeglądanie faktur,
- przeglądanie dokumentów,
- kontakt z serwisem technicznym (helpdesk).
 
Płatności za usługi prosimy realizować za pomocą bankowości internetowej.

Obsługa telefoniczna pozostaje bez zmian w godzinach pracy biura (od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00-18:00,piątek 8:00-16:00).

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego w celu zawierania umów w formie zdalnej/elektronicznej.

Pozostajemy do dyspozycji telefonicznie 17 8500599 lub emailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

30 Wrz

2019

Nowe sztuczki oszustów



Uwaga na nowe próby wyłudzenia pieniędzy przez cyberoszustów! Emaile z informacją o przejęciu konta lub komputera i żądaniem wpłaty określonej kwoty w kryptowalutach, które są rozsyłane od kilku miesięcy, teraz wyglądają bardziej realistycznie. Zawierają bowiem prawdziwe hasło, nr telefonu lub PESEL internauty. Nie należy jednak wpadać w panikę, nie oznacza to, że komputer został przejęty przez przestępców.

Podane informacje, choć prawdziwe i niedostępne publicznie, pochodzą  ze sklepów internetowych lub innych serwisów, w których internauta się rejestrował,  a z których wyciekły dane (głównym podejrzanym jest tu morele.net). Powód do niepokoju mają tylko ci użytkownicy, którzy zobaczą w emailu hasło, które nadal gdzieś używają - wtedy trzeba go jak najszybciej zmienić.

 

Foto: pixabay