Szanowni Państwo!
 
Z powodu zagrożenia epidemicznego od dnia 02.11.2020 r. ograniczamy działalność naszego Biura Obsługi Klienta i zachęcamy do kontaktu telefonicznego: 17 8500599, mailowego: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz zdalnego zawierania umów.
Pozostajemy do Państwa dyspozycji w Biurze Obsługi Klienta w niezmienionych godzinach:
od poniedziałku do czwartku 8:00-18:00
w piątki 8:00-16:00
po wcześniejszym umówieniu się.

BOK RES.PL

15 Gru

2016



Za pojawiające się w ostatnim czasie problemy użytkowników z dostępem do Internetu może odpowiadać łatka (aktualizacja) Microsoftu dla systemów Windows 8.1 i Windows 10, powodująca błąd w protokole DHCP. Problem został zauważony również w sieci RES.PL. Poniższy artykuł objaśnia go szerzej i pomaga samemu zaradzić: http://www.dobreprogramy.pl.