Ważny komunikat!
 
W związku z zagrożeniem epidemicznym na terenie kraju, mając na uwadze bezpieczeństwo Państwa oraz naszych pracowników wprowadzamy pewne ograniczenia pracy Biura Obsługi Klienta w dniach 16-29.03.2020 r.
 
Wizyty w BOK tylko po wcześniejszym umówieniu telefonicznym lub emailowym. Jednocześnie prosimy o ograniczenie ich jedynie do spraw koniecznych i pilnych.

Zachęcamy Państwa do korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta I-BOK, które umożliwia m. in:
- sprawdzenie salda konta,
- sprawdzenie indywidualnego rachunku bankowego,
- przeglądanie faktur,
- przeglądanie dokumentów,
- kontakt z serwisem technicznym (helpdesk).
 
Płatności za usługi prosimy realizować za pomocą bankowości internetowej.

Obsługa telefoniczna pozostaje bez zmian w godzinach pracy biura (od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00-18:00,piątek 8:00-16:00).

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego w celu zawierania umów w formie zdalnej/elektronicznej.

Pozostajemy do dyspozycji telefonicznie 17 8500599 lub emailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

23 Lis

2016

Google ulepsza tłumaczenie tekstów



Od tygodnia internetowy translator Google'a działa w oparciu o nową technologię, znacznie poprawiającą jakość tłumaczeń. Określono ją mianem Neural Machine Translation, co oznacza, że tłumaczenie odbywa się  w oparciu o analizę całego zdania, a nie słowo po słowie. Jest to największy skok technologiczny w historii usługi Google Translator. Niestety, zła wiadomość jest taka, że nowe algorytmy obsługują tylko język angielski tłumaczony na francuski, niemiecki, hiszpański, portugalski, chiński, japoński, koreański i turecki oraz w drugą stronę.

 Obsługa języka polskiego zostanie dołączona w bliżej nie określonej przyszłości.