Ważny komunikat!
 
W związku z zagrożeniem epidemicznym na terenie kraju, mając na uwadze bezpieczeństwo Państwa oraz naszych pracowników wprowadzamy pewne ograniczenia pracy Biura Obsługi Klienta w dniach 16-29.03.2020 r.
 
Wizyty w BOK tylko po wcześniejszym umówieniu telefonicznym lub emailowym. Jednocześnie prosimy o ograniczenie ich jedynie do spraw koniecznych i pilnych.

Zachęcamy Państwa do korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta I-BOK, które umożliwia m. in:
- sprawdzenie salda konta,
- sprawdzenie indywidualnego rachunku bankowego,
- przeglądanie faktur,
- przeglądanie dokumentów,
- kontakt z serwisem technicznym (helpdesk).
 
Płatności za usługi prosimy realizować za pomocą bankowości internetowej.

Obsługa telefoniczna pozostaje bez zmian w godzinach pracy biura (od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00-18:00,piątek 8:00-16:00).

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego w celu zawierania umów w formie zdalnej/elektronicznej.

Pozostajemy do dyspozycji telefonicznie 17 8500599 lub emailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

12 Gru

2018

Zmiana regulaminu i umowy



W związku ze zmianą przepisów prawa, w dniu dzisiejszym (12 grudnia 2018 r.) nastąpiła zmiana warunków umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych określonych w umowie oraz Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych.

Modyfikacja umowy i Regulaminu wynika ze zmiany przepisów prawa, tj. wejścia w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o zmianie ustawy - prawo telekomunikacyjne oraz niektórych innych ustaw.

Jednocześnie wskazujemy, iż zgodnie z art. 60a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2014.243 j.t.) w przypadku braku akceptacji proponowanych zmian przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia umowy, przy czym Dostawcy usług przysługuje zwrot przyznanej ulgi (art. 60a ust. 3 pkt 1 wskazanej ustawy). Powyższe uprawnienie mogą Państwo zrealizować do dnia wejścia w życie ww. zmian, tj. do dnia 12 grudnia 2018 r. poprzez przesłanie na adres Dostawcy pisemnego oświadczenia o wypowiedzeniu umowy.

Nowy Regulamin świadczenia usług.