Ważny komunikat!
 
W związku z zagrożeniem epidemicznym na terenie kraju, mając na uwadze bezpieczeństwo Państwa oraz naszych pracowników wprowadzamy pewne ograniczenia pracy Biura Obsługi Klienta w dniach 16-29.03.2020 r.
 
Wizyty w BOK tylko po wcześniejszym umówieniu telefonicznym lub emailowym. Jednocześnie prosimy o ograniczenie ich jedynie do spraw koniecznych i pilnych.

Zachęcamy Państwa do korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta I-BOK, które umożliwia m. in:
- sprawdzenie salda konta,
- sprawdzenie indywidualnego rachunku bankowego,
- przeglądanie faktur,
- przeglądanie dokumentów,
- kontakt z serwisem technicznym (helpdesk).
 
Płatności za usługi prosimy realizować za pomocą bankowości internetowej.

Obsługa telefoniczna pozostaje bez zmian w godzinach pracy biura (od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00-18:00,piątek 8:00-16:00).

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego w celu zawierania umów w formie zdalnej/elektronicznej.

Pozostajemy do dyspozycji telefonicznie 17 8500599 lub emailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

02 Paź

2017

Zgubisz dowód? Nie fatyguj się do urzędu



Od kilku dni każdy obywatel RP ma możliwość zgłoszenia utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego przez Internet. Zrobić to można za pośrednictwem portalu obywatel.gov.pl.
Wymagany jest jedynie profil zaufany (eGo) do potwierdzenia tożsamości.