Ważny komunikat!
 
W związku z zagrożeniem epidemicznym na terenie kraju, mając na uwadze bezpieczeństwo Państwa oraz naszych pracowników wprowadzamy pewne ograniczenia pracy Biura Obsługi Klienta w dniach 16-29.03.2020 r.
 
Wizyty w BOK tylko po wcześniejszym umówieniu telefonicznym lub emailowym. Jednocześnie prosimy o ograniczenie ich jedynie do spraw koniecznych i pilnych.

Zachęcamy Państwa do korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta I-BOK, które umożliwia m. in:
- sprawdzenie salda konta,
- sprawdzenie indywidualnego rachunku bankowego,
- przeglądanie faktur,
- przeglądanie dokumentów,
- kontakt z serwisem technicznym (helpdesk).
 
Płatności za usługi prosimy realizować za pomocą bankowości internetowej.

Obsługa telefoniczna pozostaje bez zmian w godzinach pracy biura (od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00-18:00,piątek 8:00-16:00).

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego w celu zawierania umów w formie zdalnej/elektronicznej.

Pozostajemy do dyspozycji telefonicznie 17 8500599 lub emailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

18 Paź

2016

Kolejny alert bezpieczeństwa



Abonenci telefonii komórkowej Orange otrzymują wiadomości o włączeniu usługi premium i możliwości wyłączenia jej SMS-em o podanej treści. Jednak to właśnie wysłanie tego SMS-a powoduje włączenie drogiej, płatnej usługi.
Prawdopodobnie wkrótce użytkownicy innych sieci będą narażeni na podobne próby wyłudzenia opłaty SMS-owej.

Pamiętajmy, aby nigdy nie odpowiadać na takie wiadomości. Sieci komórkowe nie włączają bez zgody klienta płatnych usług, zresztą takowe zwykle posiadają darmowe okresy próbne.

Photo credit: William Hook via Foter.com / CC BY-SA