kontakt


⇒ Jestem klientem RES.PL
⇒ Nie jestem klientem RES.PL

⇒ Chcę zgłosić awarię
⇒ Potrzebuję pomocy technicznej
⇒ Chcę zmienić umowę
⇒ Chcę zrezygnować z usług
⇒ Mam problemy z płatnościami
⇒ Chcę zgłosić skargę lub reklamację
⇒ Chcę otrzymać listę kanałów TV
⇒ Jestem zainteresowany/a ofertą
⇒ Chcę sprawdzić dostępność usług w danej lokalizacji
ZAPYTANIE O DOSTĘPNOŚĆ USŁUG

Jeśli chcą Państwo sprawdzić czy nasze usługi mogą być świadczone w określonej lokalizacji prosimy o zostawienie swoich danych w formularzu (oddzwonimy) lub kontakt telefoniczny z BOK.
ZAINTERESOWANIE OFERTĄ

Jeśli interesują Państwa nasze usługi, prosimy o zostawienie swoich danych w formularzu (oddzwonimy z gotową ofertą) lub kontakt telefoniczny z BOK.
SKARGI

Jeśli chcą Państwo złożyć skargę prosimy wypełnić formularz kontaktowy.
ZGŁASZANIE AWARII

Jeśli zauważą Państwo nieprawidłowości w działaniu naszej infrastruktury prosimy o zgłaszanie ich którąś z poniższych metod.
POMOC TECHNICZNA

Potrzebę konsultacji z naszymi technikami prosimy zgłaszać którąś z poniższych metod
ZMIANA UMOWY

W celu zmiany umowy prosimy zostawić wiadomość przez formularz kontaktowy lub zadzwonić do Biura Obsługi Klienta
REZYGNACJA Z UMOWY

W celu rezygnacji z umowy prosimy zostawić wiadomość przez formularz kontaktowy lub zadzwonić do Biura Obsługi Klienta
SKARGI I REKLAMACJE

Jeśli chcą Państwo złożyć skargę lub reklamację prosimy wypełnić formularz kontaktowy.
PŁATNOŚCI

W celu rezygnacji z umowy prosimy zostawić wiadomość przez formularz kontaktowy lub zadzwonić do Biura Obsługi Klienta
LISTA KANAŁÓW TV

Lista kanałów telewizyjnych ulega niewielkim zmianom. Zawsze aktualne zestawienie programów dostępne jest w Internecie pod adresem:
https://res.pl/oferta/telewizja/zestawienie-kanalow.


Listę kanałów w danym pakiecie telewizyjnym wraz z numerem LCN również można sprawdzić online pod adresami:
  • pakiet podstawowy
  • pakiet eco
  • pakiet startowy
  • pakiet optymalny
  • pakiet bogaty


  • Zgłoszenie przez system i-bok.

    Preferowany i najszybszy kanał kontaktu. Jesteście Państwo od razu identyfikowani i zgłoszenie jest przypisane do Państwa konta.
    Przejście na: ibok.res.pl (nowe okno)
    Kontakt telefoniczny

    Numer telefonu Biura Obsługi Klienta:
    +48 17 8500599

    Poza godzinami pracy Biura Obsługi Klienta:
    +48 668 603 346
    Formularz kontaktowy do Biura Obsługi Klienta

    Wiadomość*
    Informujemy, że podane w formularzu dane osobowe będą przetwarzane jedynie w celu udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. Administratorem danych jest RES.PL Kosiorowski, Wiśniowski Sp. j., al. Kopisto 8B/505, 35-315 Rzeszów. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do uzyskania informacji. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usunięcia poprzez kontakt: biuro@res.pl, więcej: Klauzula RODO
    Przesuń, aby wysłać
    »
    Kontakt telefoniczny

    Numer telefonu Biura Obsługi Klienta:
    +48 17 8500599

    Poza godzinami pracy Biura Obsługi Klienta:
    +48 668 603 346