⇒ Chcę zgłosić awarię
⇒ Potrzebuję pomocy technicznej
⇒ Chcę zmienić umowę
⇒ Chcę zrezygnować z usług
⇒ Mam problemy z płatnościami
⇒ Chcę zgłosić skargę lub reklamację
⇒ Chcę otrzymać listę kanałów TV
ZAPYTANIE O DOSTĘPNOŚĆ USŁUG
Jeśli chcą Państwo sprawdzić czy nasze usługi mogą być świadczone w określonej lokalizacji prosimy o zostawienie swoich danych w formularzu (oddzwonimy) lub kontakt telefoniczny z BOK.
ZAINTERESOWANIE OFERTĄ
Jeśli interesują Państwa nasze usługi, prosimy o zostawienie swoich danych w formularzu (oddzwonimy z gotową ofertą) lub kontakt telefoniczny z BOK.
SKARGI
Jeśli chcą Państwo złożyć skargę prosimy wypełnić formularz kontaktowy.
ZGŁASZANIE AWARII
Jeśli zauważą Państwo nieprawidłowości w działaniu naszej infrastruktury prosimy o zgłaszanie ich którąś z poniższych metod.
POMOC TECHNICZNA
Potrzebę konsultacji z naszymi technikami prosimy zgłaszać którąś z poniższych metod
ZMIANA UMOWY
W celu zmiany umowy prosimy zostawić wiadomość przez formularz kontaktowy lub zadzwonić do Biura Obsługi Klienta
REZYGNACJA Z UMOWY
W celu rezygnacji z umowy prosimy zostawić wiadomość przez formularz kontaktowy lub zadzwonić do Biura Obsługi Klienta
SKARGI I REKLAMACJE
Jeśli chcą Państwo złożyć skargę lub reklamację prosimy wypełnić formularz kontaktowy.
PŁATNOŚCI
W celu rezygnacji z umowy prosimy zostawić wiadomość przez formularz kontaktowy lub zadzwonić do Biura Obsługi Klienta
Zgłoszenie przez system i-bok.
Preferowany i najszybszy kanał kontaktu. Jesteście Państwo od razu identyfikowani i zgłoszenie jest przypisane do Państwa konta.
Przejście na:
ibok.res.pl (nowe okno)