Szanowni Państwo!
 
Z powodu zagrożenia epidemicznego od dnia 02.11.2020 r. ograniczamy działalność naszego Biura Obsługi Klienta i zachęcamy do kontaktu telefonicznego: 17 8500599, mailowego: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz zdalnego zawierania umów.
Pozostajemy do Państwa dyspozycji w Biurze Obsługi Klienta w niezmienionych godzinach:
od poniedziałku do czwartku 8:00-18:00
w piątki 8:00-16:00
po wcześniejszym umówieniu się.

BOK RES.PL

06 Mar

2019

Jeśli zauważą Państwo problemy w dostępie do Internetu prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr telefonu 17.8500599 (poniedziałek-czwartek w godz. 8:00-18:00, w piątek 8:00-16:00) lub nr serwisowym 668 603 346 (tylko w godz. 18:00-20:00, w piątki 16:00-20:00, w weekendy 10:00-20:00). Nasi konsultanci udzielą fachowego wsparcia technicznego przez telefon lub umówią wizytę serwisową.

Najpierw proponujemy  jednak zapoznać się z naszymi materiałami, przygotowanymi na wypadek najczęściej występujących awarii. Przedstawiają one sposoby ich rozwiązania na grafikach.  Dzięki temu w wielu przypadkach mogą Państwo sami szybko dokonać naprawy:

Materiały pomocnicze dla klientów



 

W przypadku gdy łącze działa, ale nie tak jak byśmy oczekiwali  warto przeprowadzić diagnostykę łącza opisaną na stronie: 

 

I jeszcze kilka polecanych artykułów w serwisach zewnętrznych: