Ważny komunikat!
 
W związku z zagrożeniem epidemicznym na terenie kraju, mając na uwadze bezpieczeństwo Państwa oraz naszych pracowników wprowadzamy pewne ograniczenia pracy Biura Obsługi Klienta w dniach 16-29.03.2020 r.
 
Wizyty w BOK tylko po wcześniejszym umówieniu telefonicznym lub emailowym. Jednocześnie prosimy o ograniczenie ich jedynie do spraw koniecznych i pilnych.

Zachęcamy Państwa do korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta I-BOK, które umożliwia m. in:
- sprawdzenie salda konta,
- sprawdzenie indywidualnego rachunku bankowego,
- przeglądanie faktur,
- przeglądanie dokumentów,
- kontakt z serwisem technicznym (helpdesk).
 
Płatności za usługi prosimy realizować za pomocą bankowości internetowej.

Obsługa telefoniczna pozostaje bez zmian w godzinach pracy biura (od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00-18:00,piątek 8:00-16:00).

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego w celu zawierania umów w formie zdalnej/elektronicznej.

Pozostajemy do dyspozycji telefonicznie 17 8500599 lub emailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

OUTSOURCING IT

Outsourcing usług IT skierowany jest do firm, pragnących zoptymalizować koszty związane z administrację sieciami LAN/WAN, infrastrukturą serwerową, wsparciem użytkowników (helpdesk).

Zlecenie zewnętrznemu podmiotowi obsługi systemów informatycznych w firmie niesie z sobą szereg korzyści, np.:

  • Obniżenie kosztów stałych w firmie (etaty pracownicze, szkolenia, urządzenia, powierzchnia biurowa);
  • Możliwość koncentracji na podstawowej działalności firmy i jej rozwoju, dzięki pozostawieniu spraw technologicznych w rękach fachowców;
  • Przewidywalność kosztów, dzięki dogodnej dla obu stron umowie;
  • Łatwy dostęp do specjalistów z aktualną wiedzą technologiczną.

Nasza oferta obejmuje m.in.:

  • Utrzymanie oraz serwis wszelkich urządzeń komputerowych i biurowych;
  • Zarządzanie sieciami LAN, WLAN, VLAN;
  • Zarządzanie i administrowanie infrastrukturą serwerową;
  • Obsługa oprogramowania użytkowego, systemów operacyjnych, baz danych;
  • Doradztwo w zakresie IT;
  • Zarządzanie systemami bezpieczeństwa;
  • Odtwarzanie systemów po awarii oraz zapobieganie im.

Świadczymy usługi zdalnie oraz bezpośrednio w lokalu klienta.